اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

آغاز لیگ برتر فوتسال| حرکت فرش‌آرا از ایستگاه کرمان

  • کد خبر: ۱۱۶۹۶۱
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
آغاز لیگ برتر فوتسال| حرکت فرش‌آرا از ایستگاه کرمان
لیگ‌برتر فوتسال از امروز آغاز می‌شود و نمایندگان مشهد در هفته نخست، خارج از خانه به میدان می‌روند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال از امروز بار دیگر از سر گرفته می‌شود و در فصل جدید چهارده تیم برای رسیدن به یک جام با یکدیگر می‌جنگند. در این میان دو تیم مشهدی فرش‌آرا و چیپس کامل هم برای دومین سال پیاپی خراسان‌رضوی را در این مسابقات با دو نماینده راهی میادین می‌کنند. تیم‌هایی که با تکیه بر بازیکنان بومی سال گذشته تلاش زیادی کردند تا بتوانند بالانشین جدول باشند، اما این مهم حاصل نشد و حالا امسال با انگیزه فراوان و انرژی تازه به این رقابت‌ها پا می‌گذارند تا پس از سال‌ها فوتسال مشهد را در لیگ‌برتر به نان‌ونوای مقام‌آفرینی برسانند.

فرش‌آرا نماینده قدیمی‌تر فوتسال مشهد که بیش از یک دهه است در لیگ‌برتر حاضر است، سال گذشته به‌عنوانی بهتر از هفتمی لیگ‌برتر نرسید. چیپس کامل هم که دومین فصل حضورش در این مسابقات را پشت‌سر خواهد گذاشت، سال قبل با قرارگرفتن در رتبه یازدهم جدول، هم از خطر سقوط گریخت و هم خودش را در این پیکار‌ها تثبیت کرد. دو تیمی که در هفته نخست رقابت‌ها خارج از خانه به‌مصاف حریفان می‌روند. فرش‌آرا امروز مهمان فولاد زرند ایرانیان است و چیپس کامل هم در سیرجان مهمان ضیافت گهرزمینی‌های این شهر خواهد بود.

۲ بازی سخت در سرزمین متمول‌ها

باشگاه‌های ورزشی کرمان در سال‌های گذشته نه‌تن‌ها سرمایه‌گذاری گسترده‌ای داشتند، بلکه توانستند نتیجه‌ای درخور و پیشرفتی چشمگیر در همه رشته‌ها داشته باشند. مسئله‌ای که بی‌شک مؤید سختی کار نمایندگان فوتسال استان در هفته نخست لیگ‌برتر در رقابت با این تیم‌هاست. فرش‌آرا در شرایطی با فولاد زرند رقابت می‌کند که این تیم خوب کرمانی فصل قبل بالاتر از آن‌ها در جایگاه ششم جدول قرار گرفت و همیشه حریفی سرسخت برای نمایندگان مشهد بود.

البته این واقعیت درباره فولاد هم وجود دارد که فصل قبل مقابل مشهدی‌ها نتایج چندان خوبی نگرفت. در سویی دیگر چیپس با تیم تازه‌وارد گهرزمین سیرجان بازی دارد که توانست به‌عنوان صدرنشین از لیگ دسته‌اول به لیگ‌برتر صعود کند. تیمی که سرمایه‌گذاری خوبی در لیگ دسته‌یک انجام داد و توانست مقتدرانه لیگ‌برتری شود.

تداوم هم‌زمانی میزبانی و مهمانی مشهدی‌ها

یکی از نکات عجیب اعلام برنامه هفته اول لیگ‌برتر فوتسال، باز هم تداوم هم‌زمانی مهمانی مشهدی‌ها در این رقابت‌هاست. مسئله‌ای که سال گذشته هم وجود داشت و زمانی که فرش‌آرا در مشهد بازی داشت، چیپس هم میزبان بود و هر وقت یکی از نمایندگان مشهد خارج از خانه به میدان می‌رفت، نماینده دیگر هم به ضیافت حریف می‌‎رفت! با این‌همه امسال هم تدبیری از سوی فدراسیون برای این مسئله اندیشیده نشد تا باز هم در هفته نخست هر دو نماینده مشهد مهمان باشند. باید دید در ادامه رقابت‌ها آیا باز هم قرار است فرش‌آرا در سالن شهید بهشتی مشهد و چیپس در سالن کارگران از حریفان میزبانی کنند و بازی‌های کارگران پخش زنده نداشته باشد یا نه؟!

همه فهرست خروجی و ورودی فرش و چیپس

هر دو نماینده مشهد برای حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ‌برتر تغییرات زیادی در ترکیب داشتند. هم فرش‌آرا و هم چیپس کامل شش خروجی و هفت ورودی داشتند. فرش‌آرا امسال علی رحیمی، میلاد قنبرزاده، سینا ممبینی، امیرحسین داودی، هاشم فرج‌زاده و حمیدرضا حسینی را در نقل‌وانتقالات از دست داد و در مقابل، بهمن جعفری، علی اسعدی، سعید ممبینی، محمدرضا احمدی، محمدرضا کریمی، حجت وفایی و مهدی جهانشیری را به خدمت گرفته است.

در سوی دیگر، چیپس کامل هم علی‌اکبر سوبیدایی، محمد پیکان، محسن باغشینی، سجاد رضوانی، علی مرتضایی و حسین عظیمی را در نقل‌وانتقالات از دست داد و در مقابل، علی امیری، سیدحسین موسوی، سجاد امانی، ابوالفضل مینویی، امید سیف‌اصفهانی، محمدرضا رحمان‌نیا و کیارش طاهری‌نژاد خرید‌های جدید این تیم هستند.

۳ بازیکن افغانستانی در ترکیب تیم‌های خراسانی

نمایندگان خراسان در لیگ‌برتر امسال، سه بازیکن تیم‌ملی فوتسال افغانستان را در اختیار دارند. فرش‌آرا که فصل قبل حمیدرضا حسینی را که از بازیکنان افغانستانی است، در ترکیب داشت، امسال این بازیکن را در نقل‌وانتقالات از دست داد و به‌جای او محمدرضا کریمی را به خدمت گرفت. چیپس کامل هم با کپی‌برداری از روی دست تیم همشهری، امسال دو بازیکن افغانستانی به‌نام‌های سیدحسین موسوی و علی امیری را جذب کرده است تا در طول فصل به کمک این تیم بیایند.

۴ غریبه و ۱۰۰ ماجرا

لیگ‌برتر امسال برای نمایندگان مشهد می‌تواند لیگی دوست‌داشتنی یا آوردگاهی هولناک باشد، زیرا چهار تیم جدید امسال در این مسابقات حاضرند که هرکدام می‌توانند برای مشهدی‌ها دردسرساز یا حریفانی راحت‌الحلقوم باشند. گهرزمین سیرجان، قند کاترین آمل، صنایع پشتیبانی هرمزگان و سفیر گفتمان تهران چهار تیمی هستند که دو تایشان از لیگ دسته‌یک و دو تای دیگر به‌جای سپاهان و راگا به لیگ‌برتر آمدند. گهرزمین و صنایع پشتیبانی تیم‌های لیگ‌یکی هستند که در میدان مسابقه لیگ‌برتری شدند و جایگزین شهروند ساری و حفاری اهواز سقوط‌کرده شدند و قند کاترین آمل و سفیر گفتمان تهران هم به‌جای سپاهان و راگا، دو تیم انصراف‌داده از حضور در لیگ‌برتر، به این مسابقات آمدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->